Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    eSZOK BR by CTI  
eSZOK BR (elektroniczny System Zarządzania Obsługą Klienta Biur Rachunkowych) z funkcjonalnością OCR - automatycznego rozpoznawania i uzupełniania informacji - to rozwiązanie dla nowoczesnych biur rachunkowych. Faktury przesłane do Kancelarii przez Pulpit Klienta lub zeskanowane bezpośrednio w biurze rachunkowym są przetworzone przez moduł OCR. Z poziomu Kancelarii następuje automatyczny zapis faktury do rejestru VAT w Comarch ERP Optima.

PULPIT KLIENTA to aplikacja webowa, przeznaczona dla klientów biur rachunkowych, dostępna przez przeglądarkę WWW. Łączy elektroniczne archiwum dokumentów firmy z panelem do wymiany dokumentów oraz komunikowania się pomiędzy klientami i biurem rachunkowym.

Klienci mają stały i nielimitowany dostęp do plików ze swoimi dokumentami, wraz z nadanym przez BR statusem (w trakcie przetworzenia/zaksięgowano). Po zalogowaniu do Pulpitu można przesłać pliki faktur zakupu/sprzedaży, załączając je bezpośrednio z dysku komputera lub robiąc zdjęcie smartfonem. Pliki trafiają do modułu Kancelaria w biurze rachunkowym i są przetwarzane przez OCR. Pulpit Klienta umożliwia również wystawianie faktur sprzedaży i korekty, proformy oraz faktur zaliczkowych.

Pulpit Klienta jest zintegrowany z Comarch ERP Optima i zawiera również zakładki z załącznikami (np. listy płac), deklaracjami (np. PIT, VAT, CIT), płatnościami (zobowiązania, należności), rozliczeniami z biurem rachunkowym oraz zestawieniami z informacjami o przychodzie, kosztach, dochodzie, różnicy VAT, podatkach i ZUS. Ponadto, w Pulpicie są dostępne informacje o pracownikach (okres obowiązywania umowy, ważność badań lekarskich, dodatkowe kwalifikacje itp.) oraz limitach urlopowych. Klienci wystawiający faktury mają również dostęp do dodatkowych analiz (wiekowanie należności i zobowiązań, obroty według towarów, obroty według kontrahentów oraz sprzedaż w czasie).

Pulpit Klienta umożliwia korespondencję z biurem rachunkowym zarówno w ramach zakładki czat, jak i w komentarzach do konkretnych faktur.

KANCELARIA to program stacjonarny dla biur rachunkowych z narzędziem OCR, który automatycznie przetwarza przesłane przez klienta pliki bądź dokumenty zeskanowane w biurze. Program pobiera pliki z odpowiednich folderów, rozpoznaje treści i automatycznie uzupełnia informacje z faktur w oknie rejestru VAT. Pracownicy biura na podstawie przetworzonych plików mogą zweryfikować odczytane dane i dodać fakturę do rejestru VAT (lub do ewidencji dodatkowej).

Z poziomu Kancelarii można zaktualizować dane kontrahenta oraz kategorie przypisane do kontrahenta (zmiany są wprowadzone bezpośrednio w Comarch ERP Optima). Program umożliwia łączenie lub dzielenie stron faktur, wyszukiwanie po słowach kluczowych OCR, usuwanie błędnie dodanych plików (niedodanych jeszcze do rejestru VAT) oraz zbiorczy wydruk z opcją dodatkowych nadruków (np. ID księgowy, nr w rejestrze VAT z Comarch ERP Optima).
Pracownicy biura mogą wysyłać załączniki do Pulpitu Klienta lub skontaktować się z klientem za pośrednictwem czatu np. w celu uzupełnienia opisu do konkretnych faktur.

*eSZOK BR to rozwiązanie modułowe. Kancelaria z OCR działa niezależnie od Pulpitu Klienta. Aby korzystać z możliwości Pulpitu Klienta niezbędny jest zakup pełnego pakietu eSZOK BR. Oprogramowanie jest kompatybilne ze stacjonarną wersją Comarch ERP Optima



Galeria:

Pulpit Klienta – Ogłoszenia Pulpit Klienta – Dokumenty zakupu Pulpit Klienta – Płatności Pulpit Klienta – Zestawienia Kancelaria – Lista plików Kancelaria – Formularz rejestr VAT Kancelaria – Panel rozdzielania i łączenia stron
Prezentacja rozwiązania
  • eSZOK BR by CTI

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


  • Pulpit Klienta

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)


  • Kancelaria z OCR

  • (kliknij podwójnie aby otworzyć w pełnym oknie)
Filmy instruktażowe do Pulpitu Klienta

W celu pobrania cennika, wypełnij formularz i kliknij przycisk "POBIERZ CENNIK".



Jestem zainteresowany bezpłatną prezentacją.





 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005