Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    eMU - Mobilny System CRM  
eMU jest mobilnym systemem ERP, dedykowanym dla firm zorientowanych na kompleksową, zautomatyzowaną oraz mobilną obsługę działań w takich obszarach jak: sprzedaż, marketing, serwis, ofertowanie oraz zarządzanie relacjami z klientami. Program pozwala na rejestrowanie i monitorowanie zleceń serwisowych z możliwością wysyłania kart zadaniowych.

System może działać w dwóch trybach. Jako samodzielny mobilny system ERP lub jako mobilne przedłużenie systemu Comarch ERP Optima. W przypadku wersji współpracującej z systemem Comarch ERP Optima, użytkownik otrzymuje poszerzenie systemu o nieosiągalne w standardzie funkcje, które znacząco podnoszą komfort i efektywność pracy. Dzieje się to, dzięki synchronizacji danych pomiędzy systemami.

eMU: Mobilny System CRM ułatwia organizację pracy w firmie, znacząco usprawniając przepływ informacji oraz rejestruje wszystkie aktywności i prace na rzecz kontrahentów.

Dodatkową zaletą sytemu jest maksymalne dopasowanie do potrzeb użytkownika, dzięki pięciu niezależnym modułom: Terminarz / Serwis / Oferty i Zamówienia / Dysk / CRM, które można dowolnie konfigurować.

| Terminarz | Serwis | CRM | Oferty i Zamówienia | Dysk | Projekty |


eMU TERMINARZ
    Funkcje które otrzymujesz:
  • planowanie wydarzeń własnych oraz podległych pracowników,
  • współpracę z Google Calendar, Google Maps, MS Outlook.
    Zyskujesz:
  • możliwość tworzenia wielu terminarzy zaadaptowanych do różnorodnych typów planowanych wydarzeń oraz grup użytkowników,
  • dwustronną wymianę informacji z kontrahentami przy użyciu jednej platformy,
  • rozbudowany system przypomnień i powiadomień o wydarzeniach oraz zdarzeniach zachodzących w systemie,
  • możliwość dostosowania infrastruktury systemowej do preferencji użytkownika oraz środowiska pracy,
  • rezerwacje lokalizacji,
  • kontrolę kalendarza swojego oraz podległych pracowników z dowolnego miejsca na świecie dzięki możliwości obsługi systemu na urządzeniach mobilnych,
  • współpracę z pozostałymi modułami systemu.
Widok okna terminarza
Widok okna terminarza

eMU SERWIS
    Funkcje które otrzymujesz:
  • Rejestracja przyjmowanych zleceń serwisowych ze statusem realizacji,
  • Harmonogramowanie zleceń serwisowych,
  • Tworzenie kart zadaniowych do zleceń serwisowych,
  • Definiowanie różnych typów zadań,
  • Możliwość integracji z pozostałymi modułami tj. Terminarz, Oferty i Zamówienia oraz Dysk,
  • Wysyłka e-mail kart zadaniowych do klientów,
  • Samodzielną lub zintegrowaną platformę wyposażoną w pakiet narzędzi,
  • Prawo do nadawania statusów odpowiadających stopniom realizacji zleceń,
  • Możliwość wystawiania protokołów realizacji,
  • Mechanizm generowania protokołów uproszczonych,
  • Synchronizacja z Comarch ERP Optima,
  • Zlecenia serwisowe,
  • Części i czynności,
  • Urządzenia i rodzaje urządzeń,
  • Kontrahenci,
  • Osoby kontaktowe,
  • Magazyny serwisowe,
  • Atrybuty Optima

Widok organizera zadań
Widok organizera zadań

    Zyskujesz:
  • Pełną kontrolę nad procesem:
  • Zarządzanie zleceniami serwisowymi, monitorowanie ich statusu i stopnia realizacji,
  • Intuicyjny organizer zadań z funkcją przeciągnij i upuść (drag & drop),
  • Narzędzie mobilne dla serwisantów dostosowane do smartfonów i tabletów,
  • Szybkie potwierdzanie z wykonaniem elektronicznym podpisem pod protokołem,
  • Tworzenie notatek głosowych,
  • Delegowanie zadań w obrębie zlecenia,
  • Zaawansowany system powiadomień i przypomnień,
  • Kompleksową wiedzę o działaniach wykonanych dla kontrahenta,
  • Możliwość dołączania zdjęć i dokumentów do zlecenia,
  • Efektywną komunikację z kontrahentami:
  • Wysyłka e-mail kart zadaniowych jako potwierdzenie wykonania zlecenia,
  • Bezpośredni kontakt z klientem poprzez system zgłoszeń w aplikacji webowej,
  • Wewnętrzny czat firmowy,
  • Integracja z wtyczką Outlook do zakładania zadań serwisowych z wiadomości email,
  • Moduł poczta do synchronizacji wiadomości email do Systemu eMU (nowość),
  • Wszechstronne narzędzia analityczne:
  • Zestawienie czasu realizacji zleceń,
  • Zestawienie godzinowe pracownika,
  • Analiza rejestrowanych zleceń, zadań i protokołów,
  • Analizy stopnia realizacji zleceń,
  • Zestawienia godzin zrealizowanych dla poszczególnych kontrahentów.

eMU CRM
Widok okna terminarza
Widok okna terminarza

    Funkcje które otrzymujesz:
  • zarządzanie procesem sprzedaży,
  • tworzenia spersonalizowanych linii sprzedaży,
  • dokumentacja szans sprzedażowych,
  • kompletna baza danych o klientach w jednym miejscu,
  • podgląd realizacji celów.
    Zyskujesz:
  • narzędzie do utrzymywania stałego kontaktu z klientem, które pomaga stworzyć stabilną relację z kontrahentem,
  • integracje z Systemem Comarch ERP Optima,
  • możliwość planowania i koordynowania prac swoich pracowników,
  • automatyzacje dwóch obszarów dla Twojej firmy tj. transakcje handlowe i zadania handlowe,
  • moduł do analizy działań handlowych i marketingowych swoich pracowników,
  • obieg danych z pozostałymi modułami w systemie,
  • aplikację webową do porządkowania komunikacji wewnętrznej.

eMU OFERTY I ZAMÓWIENIA
    Funkcje które otrzymujesz:
  • wysyłanie oferty na adres e-mail bezpośrednio z systemu,
  • tworzenie kilku widoków szablonów dla generowanych ofert,
  • możliwość wyboru walut,
  • nadawanie rabatów dla pozycji w ofercie,
  • pełna historyczność zmian w systemie w obrębie tworzonej oferty,
  • pola dodatkowe (atrybuty) konfigurowalne w programie,
  • możliwość obsługi pola podpis - oferta może zostać podpisana u klienta,
  • słownik gratisów - możliwość podpięcia ich do ofert,
  • budowanie swoich filtrów dla wyszukiwania ofert.
    Zyskujesz:
  • tworzenie ofert na podstawie zasobów z Comarch ERP Optima,
  • przypisywanie ofert do Kontrahentów z Comarch ERP Optima,
  • widok historii relacji z Kontrahentem,
  • możliwość przekształcenia oferty w dokument RO (rezerwacja odbiorcy),
  • tworzenie planu sprzedaży,
  • mapę sprzedaży wysłanych ofert,
  • analizę wysłanych ofert,
  • śledzenie statusu zamówienia (nowość),
  • przekształcenie oferty w zamówienie sprzedaży i zakupu (nowość),
  • możliwość budowania obiegu dokumentów od Oferty do Zamówienia, a następnie Rezerwacji Odbiorcy w Comarch ERP Optima (nowość),
  • możliwość konfiguracji szablonu wydruku oferty w obrębie pól obsługiwanych na ofercie.

eMU DYSK
    Funkcje które otrzymujesz:
  • Repozytorium plików: Przechowuj pliki w każdym formacie, od dokumentów PDF po obrazy i filmy.
  • Zaawansowane zarządzanie uprawnieniami: Nadawaj różne poziomy dostępu do folderów i plików, z opcją dziedziczenia uprawnień.
  • Szybkie przeszukiwanie: Znajdź potrzebne pliki w mgnieniu oka dzięki naszej zaawansowanej funkcji wyszukiwania.
  • Statusy i etykiety: Nadawaj własne statusy dla plików i twórz spersonalizowane pola opisowe.
  • Kategoryzacja dokumentów: Uporządkuj swoje pliki według typu, projektu czy innych kryteriów.
  • Historia aktywności: Śledź, kto i kiedy edytował lub pobierał pliki.
  • Mobilność: Dostęp do Twoich plików z każdego urządzenia - smartfona, tableta czy laptopa.
  • Własna struktura plików: Kreuj własną hierarchię folderów według potrzeb.
  • Elastyczność wyświetlania: Wybierz, czy chcesz widzieć swoje pliki w formie drzewa czy kafelków.
  • Personalizacja obiegu dokumentów: Ustal własne schematy przepływu informacji i zadań.
    Zyskujesz:
  • Efektywność: Szybki dostęp i łatwe zarządzanie plikami zwiększa produktywność.
  • Bezpieczeństwo: Zaawansowane opcje uprawnień chronią Twoje dane.
  • Porządek: Intuicyjne kategoryzowanie i etykietowanie pomaga w utrzymaniu porządku w dokumentach.
  • Kontrola: Pełna historia aktywności daje Ci kontrolę nad tym, co dzieje się z Twoimi plikami.
  • Mobilność: Dostęp do Twoich danych, gdziekolwiek jesteś i z każdego urządzenia.
  • Elastyczność: Możliwość dostosowania systemu do indywidualnych potrzeb i preferencji.
  • Automatyzacja: Ustal własne schematy obiegu dokumentów, aby zautomatyzować i usprawnić przepływ pracy.
  • Dostęp do konkretnych folderów dla użytkowników zewnętrznych.
  • Specjalistyczne podglądy plików o rozszerzeniach programistycznych.

eMU PROJEKTY

Moduł do zarządzania projektami w Mobilnym Systemie CRM pozwala na planowania, organizowania i kontrolowania realizacji działań. Dobre zarządzanie jest związane z osiągnięciem założonych celów projektu w określonym czasie i budżecie. Zapewnia odpowiednią komunikację i pozwala na koordynację w zespole projektowym. Pełna wiedza o projekcie pozwala na zarządzanie ryzykiem i reagowanie na ewentualne trudności lub opóźnienia.

Moduł Projekty w Mobilnym Systemie CRM to kompleksowe rozwiązanie, które łączy w sobie najważniejsze funkcje, pozostałych modułów aplikacji tj. Serwis, Terminarz, Oferty i Zamówienia oraz CRM, pozwalając na skuteczne zarządzanie projektami i zwiększenie efektywności pracy.

Widok okna projektów
Widok okna projektów


    Co zyskujesz?
  • Efektywne zarządzanie projektami.
  • Transparentność kosztów i przychodów projektu.
  • Możliwość kategoryzowania rodzaju dokumentów.
  • Przejrzysty widok realizacji kosztów i przychodów projektu w formie procentów.
  • Zarządzanie postępem prac nad projektem.
  • Możliwość reagowania na zmiany.
  • Szybki dostęp do dokumentów ujętych w projekcie.
Widok listy projektów
Widok listy projektów

    Funkcje które otrzymujesz:
  • Listę wszystkich elementów związanych z danym projektem.
  • Drzewo elementów projektu.
  • Szeroki opis projektu.
  • Możliwość tworzenia własnych pól do opisu projektu.
  • Integracje z pozostałymi modułami Systemu eMU.
  • Przypisywanie zadań i odpowiedzialności poszczególnym osobom.
  • Zarządzanie uprawnieniami.
  • Możliwość komunikacji w obrębie projektu.
  • Repozytorium dokumentów i załączników.
  • Dodawanie istniejących dokumentów i zadań z Systemu eMU i powiązanie ich z projektem.
  • Tworzenie nowych zadań i zleceń serwisowych oraz Transakcji i zadań handlowych do projektu.
  • Informacje o przekroczeniu budżetu.
  • Filtrowanie po wszystkich projektach.
  • Historia wszystkich zmian w obrębie projektu.



Galeria:
























FILMY Z CYKLU: OPANUJ SWÓJ CHAOS










Skontaktuj się z nami







 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005