WyDRA by CTI - Wysyłanie Dokumentów Rozliczeniowych i Archiwizacja
Zadaniem programu jest archiwizowanie deklaracji podatkowych i dokumentów ZUS, a także masowa wysyłka tych dokumentów oraz zestawień do firm obsługiwanych przez biura rachunkowe.
Program przeznaczony jest dla biur rachunkowych pracujących na systemie Comarch ERP Optima, z którym jest w pełni zintegrowany. Podstawową funkcjonalnością programu jest możliwość wysyłania do klientów e-maili zawierających dokumenty (VAT, CIT, PIT, itp), zbiorcze zestawienia generowane z systemu Comarch ERP Optima, oraz faktury za usługi księgowe. Ponadto program ma możliwość archiwizowania i przechowywania w określonej lokalizacji (odpowiednio nazwane katalogi) dokumentów księgowych i ZUS w postaci plików PDF utworzonych w programie Comarch ERP Optima.
Program realizuje masową wysyłkę dokumentów podatkowych, ZUS i druków przelewów do klientów biur rachunkowych. Wysyłka realizowana jest z wykorzystaniem adresu e-mail z karty kontrahenta w systemie Comarch ERP Optima, dzięki czemu mamy pewność, że adres zawsze jest poprawny, a ponad to w przypadku jego zmiany w przyszłości, wystarczy go poprawić tylko na karcie kontrahenta. Przed wysyłką dokumentów do klienta program dokona ich automatycznego spakowania do paczki ZIP. Dodatkową funkcjonalnością programu jest możliwość zapamiętywania historii wysyłek, dzięki czemu możemy w łatwy sposób odszukać informację dotyczącą tego, który dokument kiedy został przekazany do klienta. To pozwala na znaczne zaoszczędzenie czasu i pozwala uniknąć wysłania informacji na błędne adresy.