Oprogramowanie OCR rozpoznaje treści znajdujące się na skanie dokumentu i w formie tekstowej umieszcza je w lokalnej bazie danych. Rozpoznane treści przekazywane są do obiektów karty obiegu wraz ze skanem dokumentu jako załącznikiem i po potwierdzeniu prezentowane są na liście dokumentów. Taka możliwość znacznie skraca czas potrzebny na rejestracje danych w systemie, a także zmniejsza ryzyko błędnego wprowadzenia informacji. Dzięki współpracy z naszym programem OCR, użytkownik nie musi wprowadzać ręcznie dokumentów do systemu.
Zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniem łączącym system
Comarch DMS z oprogramowaniem OCR by CTI. Poniższa prezentacja pokazuje przykładowy schemat obiegu - generowanie faktur kosztowych do rejestru VAT w Comarch ERP Optima.
Proces jest przykładowy. Istnieje możliwość stworzenia dowolnego procesu w oparciu o digitalizację dokumentów - z wykorzystaniem modułu OCR. Modelowanie schematu wraz z modyfikacjami OCR realizujemy na indywidualne zamówienie.