Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    eMU - Mobilny System Sprzedaży  
eMU jest mobilnym systemem ERP, dedykowanym dla firm zorientowanych na kompleksową, zautomatyzowaną oraz mobilną obsługę działań w takich obszarach jak: sprzedaż, marketing, serwis, ofertowanie oraz zarządzanie relacjami z klientami. Program pozwala na rejestrowanie i monitorowanie zleceń serwisowych z możliwością wysyłania kart zadaniowych.

Mobilny System Sprzedaży jest zsynchronizowany z systemem Comarch ERP Optima i służy do realizowania działań handlowych w punkcie obsługi sprzedaży. Użytkownik otrzymuje poszerzenie systemu o nieosiągalne w standardzie funkcje, które znacząco podnoszą komfort i efektywność pracy w sektorze sprzedaży. Aplikacja webowa wspiera zarządzanie sprzedażą, obsługę drukarek fiskalnych oraz pozwala na obsługę transakcji poprzez smartfon, tablet i komputer.

Oprócz funkcjonalności dostępnych w standardzie, system może być rozbudowany o dodatkowe funkcjonalności takie jak eRabaty i Karty podarunkowe oraz eZwroty. Obecny jest także nowy Program lojalnościowy.


| eDetal | eZwroty | eRabaty | Program lojalnościowy |

    Wykorzystując moduł eDetal zyskujesz:
  • Mobilny program na dowolny system operacyjny,
  • synchronizację z Comarch ERP Optima (towary, usługi, kontrahenci, paragony, faktury, stany magazynowe, cenniki itp.),
  • możliwość sprzedaży poniżej stanów magazynowych (konfiguracyjnie),
  • aplikację do prezentacji asortymentu dzięki przejrzystej formie graficznej,
  • intuicyjne wyszukiwanie produktów,
  • oznaczanie promowanych produktów,
  • trzy różne widoki listy produktów,
  • samodzielną lub zintegrowaną platformę handlową pozwalającą na wystawienie faktur VAT oraz paragonów fiskalnych,
  • wysyłkę dokumentów handlowych poprzez email i SMS,
  • podzieloną płatność (karta płatnicza, karta podarunkowa i gotówka za jeden zakup),
  • obsługa drukarek fiskalnych tj. Elzab Mera online i Posnet Temo online,
  • możliwość generowania bonów sprzedażowych (np. dodatkowe zlecenia na kuchnię lub magazyn),
  • obsługa etykiet wagowych (w standardzie ELZAB),
  • możliwość korzystania z systemu w wielu językach i różnych walutach,
  • obsługę wielu klientów w tym samy czasie poprzez system koszyków,
  • obsługa jednostek pomocniczych z własnymi cenami,
  • raport kasjera.
Widok głównego okna
Widok głównego okna

Podstawową zaletą sytemu jest maksymalne dopasowanie i elastyczność, dzięki której można rozbudowywać Mobilną Sprzedaż o kolejne funkcjonalności.

eZwroty to dodatkowe rozszerzenie systemu, które usprawnia pracę w punkcie obsługi sprzedaży. Użytkownik dzięki dostępowi do Internetu może realizować działania handlowe na smartfonie i tablecie.

Funkcja Zwrot towaru umożliwia w szybki sposób odnaleźć dokument, z którego użytkownik może skorygować wybrane pozycje. System pozwala również jednym kliknięciem zwrócić wszystkie elementy dokumentu. Z poziomu widoku Zwrot towaru mamy możliwość korygować pozycje oraz ilości na danym towarze. Po zatwierdzeniu otrzymujemy dokument Korekta Vat, który możemy wydrukować.
    eZwroty to opcjonalny dodatek pozwalający na:
  • Funkcja zwrotów wybranych pozycji z paragonów i faktur,
  • funkcja zwrotów wszystkich pozycji z dokumentu handlowego,
  • synchronizacja funkcjonalności z Systemem Comarch ERP Optima,
  • szybka funkcja drukowania dokumentów w punkcie obsługi sprzedaży.
Widok okna: Zwrot towaru
Widok okna Zwrot towaru





eRabaty i Karty podarunkowe pozwalają sprofesjonalizować obsługę klienta. Poprzez eRabaty Użytkownik otrzymuje możliwość tworzenia warunków promocji obejmujące konkretne produkty, grupy produktowe i wybranych kontrahentów. Jednocześnie system pozwala na wykluczenie z danej promocji wskazanych produktów oraz kontrahentów. Dodatkową funkcjonalnością wchodzącą w skład rozszerzenia jest możliwość tworzenia Kart podarunkowych z zakresem dat obowiązywania oraz saldem karty. System umożliwia jej doładowanie oraz przedłużenie ważności wraz z ewidencją wszystkich kart wprowadzonych do systemu.
    eRabaty i Karty Podarunkowe to opcjonalny dodatek pozwalający na:
  • Rozbudowany system rabatów,
  • obsługa kodów rabatowych z rozróżnieniem na czasowe i stałe,
  • możliwość ustalenia promocji na opakowania zbiorcze,
  • wprowadzenie rabatu procentowego lub kwotowego,
  • tworzenie indywidualnych warunków promocji,
  • przypisanie lub wykluczenie produktów i kontrahentów objętych promocją,
  • obsługa kart podarunkowych,
  • ustalenie ważności karty oraz jej salda,
  • możliwość doładowania karty dodatkową kwotą,
  • Widok okna: Karta podarunkowa
    Widok okna: Karta podarunkowa


    Aplikacja „Program Lojalnościowy” dedykowana jest dla małych, średnich i dużych firm dowolnej branży, których głównym celem jest wyróżnienie i wynagrodzenie lojalnych Klientów. To skuteczny i sprawdzony sposób na przywiązanie Klienta do firmy, zdobywanie nowych Klientów, tworzenie nowych kanałów komunikacji, zdobywaniu informacji o Klientach. Dzięki wprowadzeniu „Programu Lojalnościowego” można obserwować wymierne efekty z prowadzonych działań marketingowych. Firma jest w stanie zbadać rzeczywisty potencjał poszczególnych kanałów dystrybucji, czy też kanałów oddziaływania na Klienta.

    W skład programu wchodzi aplikacja internetowa, którą można rozszerzyć o aplikację na telefon.


    Funkcje, które otrzymuje Organizator:
      Konfigurator nagród
    • Przydzielanie punktów na poszczególne towary.
    • Graficzna forma prezentacji nagród.
    • Ustalanie zakresu czasu dla dostępności nagród.
    • Możliwość dezaktywowania nagrody w dowolnym momencie.
    • Dostęp do edycji nagrody w każdej chwili.
      Intuicyjna konfiguracja
    • Szybkie dodanie nowej nagrody.
    • Personalizacja szablonu SMS dla klienta.
    • Tworzenie powiadomień.
    • Zarządzanie nagrodami.
    • Możliwość rozbudowy o nowe funkcjonalności.
      Budowanie relacji z klientami:
    • Historia klienta z datą przyjęcia i ilością dostępnych punktów.
    • Dostęp do informacji o wybranych nagrodach.
    • Wyświetlanie banerów w telefonach klientów.
    • Bazę kontrahentów dodanych do Programu Lojalnościowego.
    • Widok listy nowych zamówień na nagrody oraz potwierdzonych zamówień.
    Funkcje, które otrzymuje Uczestnik:
      Prosta nawigacja
    • Sprawdzanie ilości zdobytych punktów.
    • Wymiana punktów na wybrane nagrody dostępne na liście nagród.
    • Dostęp do promocji i kuponów.
    • Historia zdobytych punktów i wykonanych transakcji.
    • Historia operacji.
      Integracja
    • Comarch ERP Optima
    • Comarch ERP XL
    • Mobilny System Sprzedaży eDETAL
    Bazując na doświadczeniach naszej firmy, jesteśmy w stanie zaproponować aplikację „Program Lojalnościowy” konkretnie dostosowaną do indywidualnego Klienta, biorąc pod uwagę wszystkie istotne elementy: gromadzenia informacji o preferencjach zakupowych oraz zachowaniu się poszczególnych Klientów, którzy biorą udział w programie. Pozwala to na bieżące śledzenie zakupów Klienta, a co najważniejsze prognozowanie popytu na produkty, czy usługi. „Program Lojalnościowy” może więc służyć nie tylko do motywowania Klientów do dalszych zakupów, ale również do pozyskania wielu ważnych informacji na temat przebiegu programu oraz badania oczekiwań rynku.


    Widok okna: Nagrody

    Widok okna: Nagrody

    Widok okna: Kupony

    Widok okna: Kupony



    Galeria:







    Skontaktuj się z nami







     

    CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
    Zygmunt Wilder
    44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
    Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

    Design and programming (c) 2005