Rozwiązania dedykowane dla Comarch ERP Optima

    Automatyzacja procesów  
Automatyzacja procesów w Comarch ERP Optima by CTI to zestaw programów służących do zautomatyzowania procesów biznesowych (RPA) w Comarch ERP Optima.

Część programów działa w pełni automatycznie co określony interwał czasowy, dzięki czemu nie wymaga żadnej ingerencji ze strony użytkownika.

Dzięki rozwiązaniu zaoszczędzisz czas, a praca będzie łatwa i przyjemna!

Amazon Importer współpracujący z Amazon.com (niedostępny w wersji z Amazon.pl) - jest to automatyczny import plików Amazon do Comarch ERP Optima. Proste i przyjazne dla użytkownika oprogramowanie, które w systemie ERP umożliwia seryjne dodanie informacji o sprzedażach zrealizowanych na platformie Amazon do Rejestrów VAT Sprzedaż lub do RO (Rezerwacje Odbiorcy) w Comarch ERP Optima.
Import RO z plików XML - jest to automatyczny proces, który z wcześniej zdefiniowanego katalogu importuje zamówienia od dostawców (RO). Zamówienia te pojawiają się od razu w OPTIMIE. Mogą być wprowadzone jako dokument zatwierdzony, lub w buforze (do potwierdzenia). Proces weryfikuje kontrahenta i towar po kodzie EDI/EAN, podobnie jak standardowa funkcja w programie COMARCH ERP OPTIMA (EDI/ECOD), lecz wprowadza dokument automatycznie do programu. Jeśli nie ma kontrahenta lub towaru w bazie to go automatycznie wpisuje do słownika. W przypadku wykonania importu przenosi zaimportowany plik do archiwum. Jeśli natrafi na problem i nie będzie mógł zaimportować dokumentu to przeniesie plik do katalogu z błędami, zapisze to w logu i wyśle wiadomość na wskazany adres e-mail.
Eksport cennika - jest to automatyczny proces, który pobiera dane z cennika OPTIMY i zapisuje je w pliku XLS (zdefiniowany wcześniej układ) i przesyła go na ftp. Wykonuje to cyklicznie o określonym interwale czasowym. Dzięki takiemu rozwiązaniu osoby które mają dostęp do takiego pliku są na bieżąco informowani o nowych produktach i zmieniających się cenach. Informacja taka może też być używana do prezentacji danych na stronach internetowych.
Import cennika - jest to automatyczny proces, który importuje dane z pliku MS Excel do OPTIMY. Rozwiązanie te jest rozszerzeniem importu standardowego, wbudowanego w OPTIMĘ - po pierwsze działa w pełni automatycznie, dane sa importowane co określony interwał czasowy, po drugie importowane są również m.in. atrybuty (jeśli nie ma danego atrybutu w słowniku to jest zakładany).
Generowanie MM na brakujący towar - jest to automatyczny proces, który w momencie wprowadzenia (zaimportowania) dokumentu RO do OPTIMY i jego potwierdzeniu generuje przesunięcie towaru, tworzy dokument MM na brakujące ilości na tym magazynie. Proces sprawdza z jakiego innego magazynu (oddziału, sklepu, magazynu centralnego, magazynu pomocniczego) może przesunąć towar i wystawia dokument MM z tego magazynu. Dokument MM jest wystawiany do bufora (do zatwierdzenia).
Rozliczanie płatności - proces ten po uruchomieniu (wywołaniu przez użytkownika) automatycznie łączy nierozliczone płatności na kontrahentach, pracownikach lub urzędach. Proces ten w zależności od opcji wykonuje łączenie uwzględniając kwoty, termin, opis przelewu. Po wykonaniu operacji zapisuje log z wykonanymi operacjami.
Multipleksacja towarów w różnych bazach danych Optimy - proces który przy wprowadzeniu nowego towaru w jednej bazie danych Optimy automatycznie zakłada taki sam towar w innej bazie Optimy. Wykonuje również automatyczną modyfikację takiego towaru przy jego zmianie. Proces zazwyczaj jest wykorzystywany w firmach powiązanych gdzie jedna może zajmować się produkcją lub importem towaru, a spółka powiązana (spółka córka) odsprzedażą tego towaru do klienta końcowego. W tym przypadku zazwyczaj stosuje się jeszcze automatyczny proces generujący fakturę zakupu na podstawie faktury sprzedaży.
Generowanie faktury zakupu na podstawie faktury sprzedaży - proces ten polega na zautomatyzowaniu tworzenia się faktury zakupu w jednej bazie OPTIMY na podstawie faktury sprzedaży w innej bazie OPTIMY. Dotyczy to zazwyczaj firm powiązanych. W przypadku gdy jedna firma wystawi fakturę na sprzedaż i kontrahent będzie zgodny ze zdefiniowanym w procesie kodem to w innej bazie OPTIMY automatycznie zostanie wprowadzona faktura zakupu.
Przenoszenie stanów magazynowych - jest to automatyczny proces, który przenosi stan magazynowy towarów z jednej bazy do drugiej. Proces polega na utworzeniu dokumentu WZ w bazie źródłowej, a także PZ w bazie docelowej. Na dokumencie PZ znajdują się dokładnie te towary, które operator wprowadził do dokumentu WZ.
Automatyczna kompletacja - rozwiązanie przeznaczone dla firm prowadzących sprzedaż produktów które trzeba kompletować ze składników. Rozwiązanie jest zintegrowane z Comarch ERP Optima, na podstawie zamówień od klientów (Rezerwacje Odbiorcy) automatycznie przeprowadza kompletację na podstawie domyślnej receptury. Dokument kompletacji – PWP powstaje na maksymalną możliwą ilość wynikającą ze stanu magazynowego składników, na które powstaje dokument RWS. Dodatkowo po przeprowadzonej kompletacji dokument RO wiąże się z dokumentem PWP dzięki czemu można w każdej chwili zobaczyć np. ile produktów zostało już z danego zamówienia skompletowanych. Istotnym elementem rozwiązania jest też to, że zamówienia do procesu są brane metodą FIFO, dzięki czemu kompletacja odbywa się po kolei.

Jeśli chcesz zautomatyzować proces kompletacji produktów w systemie Comarch ERP Optima w swojej firmie nie zwlekaj, zautomatyzuj ten proces już dziś!
Automatyczne procesowanie - bardzo dobrze wiemy, że procesowanie nawet niewielkiej ilości dokumentów może spędzić sen z powiek. Mechanizm Automatyzacji Procesów handlowo-magazynowych to przede wszystkim brak jakichkolwiek błędów i pomyłek podczas realizacji określonej drogi dokumentów w programie handlowym ERP OPTIMA.

Zaoszczędzony czas pozwoli na zajęcie czasu innymi czynnościami, na które na co dzień nie było czasu, z tego właśnie konkretnego powodu. A może po prostu chcesz odpocząć, bo zazwyczaj nie ma możliwości?

Nasz program to zdecydowanie ogromna pomoc przedsiębiorcy w codziennych działaniach.

Nie będzie potrzeby, aby ręcznie realizować każdy dokument osobno, ponieważ odpowiednia konfiguracja i zdecydowane uwarunkowanie każdego procesu, umożliwia szybkie i wolne od błędów zrealizowanie dokumentów - zaczynając od zamówienia Twojego klienta, aż do wydania z magazynu nawet w 30 sekund! Jesteśmy pewni, że nastąpi ten moment, w którym Ty i Twoje przedsiębiorstwo nie będziecie mogli rozstać się z Automatyzacją Procesów by CTI.
Importer dokumentów - dzięki Importerowi Dokumentów do Comarch ERP Optima / XL zyskujesz możliwość łatwego importu różnego rodzaju dokumentów. Niezależnie od tego, jaka jest struktura pliku, w którym zawarte są dane o dokumentach – program jest mocno konfigurowalny, co pozwala na dostosowanie, do prawie każdej struktury wczytywanego pliku. Taka elastyczność aplikacji sprawi, że zyskasz czas na inne prace, na które zawsze Ci go brakowało!

Skontaktuj się z nami







 

CENTRUM TECHNOLOGII INFORMATYCZNEJ
Zygmunt Wilder
44-100 Gliwice ; ul. Jałowcowa 35 ; NIP: 631-190-72-77
Tel/Fax 32 279 02 84 ; biuro@cti.org.pl ; www.cti.org.pl

Design and programming (c) 2005